ANUNȚ
Nr. de înregistrare: 2076/24.06.2025
Casa de Cultură a Municipiului Codlea cu sediul în municipiul Codlea, str. Lungă, Nr. 111 A, județul Brașov, aflată sub autoritatea Consiliului Local Codlea, în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336 din 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fondurile publice, organizează concurs în vederea ocupării, pe perioadă nedeterminată a unui post vacant unic, în funcţie contractuală de execuţie – ADMINISTRATOR (M) II din cadrul Compartimentului Administrativ și a unui post vacant unic, în funcție contractuală de execuție – INSPECTOR DE SPECIALITATE – ACHIZIȚII PUBLICE (S) I din cadrul Compartimentului Financiar – Contabil – Achiziții.
Concursul se va desfășura la sediul Casei de Cultură a Municipiului Codlea, din Str. Lungă, Nr.111A, în perioada: 24.06.2025 – 22.07.2025.
Candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului – cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1336/28.10.2022:
Condiţii generale:
- are cetăţenia româna sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracţiunile prevăzute la 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conform Art. 35 al Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fondurile publice pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
Toate actele solicitate în copie vor fi prezentate în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, dată, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Dosarele de concurs se depun la sediul Casei de Cultură a Municipiului Codlea, din Str. Lungă, Nr.111A, în termen de 10 de zile lucrătoare de la publicarea anunțului.
Concursul consta în 3 etape consecutive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere: 07.2025, ora 09.00
- proba scrisă: 07.2025, ora 09.00
- interviul/proba practică: 07.2025, ora 09.00
Se pot prezenta la următoarea etapă, numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
NOTĂ: Pentru promovarea probei scrise și a interviului/probei practice, candidații trebuie să obțină minim 50 de puncte din totalul de 100 puncte al probei. Doar candidații admiși la o etapă anterioară pot participa la etapa următoare.
- Condiţii specifice necesare ocupării postului: ADMINISTRATOR (M) II
Denumirea postului/ Compartiment | ADMINISTRATOR (M) II Compartiment Administrativ |
Durata: | nedeterminată, cu norma întreagă – 8 ore/zi, 5 zile pe săptămână |
Studii: | Medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat |
Vechime în muncă: | 7 ani |
Altele: | – Cunoştinţe de operare pe calculator: MS Office şi Internet – Experienta într-o instituţie publica de cultura constituie avantaj. |
Nr. posturi: | 1 |
BIBLIOGRAFIE pentru postul de ADMINISTRATOR (M) II:
- Ordonanța nr.118/2006 privind înființarea, organizarea și desfășurarea activității așezămintelor culturale
- OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii
- OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
- Legea 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă
- Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor
- Legea nr.53/2003 (republicată) Codul muncii – obligațiile salariaților;
TEMATICA pentru postul de ADMINISTRATOR (M) II:
1.Ordonanța nr.118/2006 privind înființarea, organizarea și desfășurarea activității așezămintelor culturale
- Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;
- Organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii conform OMFP nr. 2861/2009;
- Documentele financiar – contabile, conform OMFP nr. 2634/2015
- Apărarea împotriva incendiilor, dispozitii generale, Obligaţii privind apărarea împotriva incendiilor, conform Legii nr. 307/2006.
- Securitatea și sănătatea în muncă conform Legii nr. 319/2006.
- Titlul III – Timpul de muncă și timpul de odihnă conform Legii nr. 53/2003 – Codul muncii;
- Titlul V – Sănătatea si securitatea în muncă. Comitetul de securitate şi sănătate în muncă conform Legii nr. 53/2003 – Codul muncii;
Se va avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările și completările acestora.
- Condiţii specifice necesare ocupării postului: INSPECTOR DE SPECIALITATE ACHIZIȚII PUBLICE (S) I
Denumirea postului/ Compartiment | INSPECTOR DE SPECIALITATE ACHIZIȚII PUBLICE (S) I Compartiment Financiar – Contabil – Achiziții |
Durata: | Nedeterminată, cu norma întreagă – 8 ore/zi, 5 zile pe săptămână |
Studii: | Superioare de lungă durată (diplomă de master sau diplomă de licență obținută înainte de implementarea sistemului Bologna) |
Vechime in munca: | 3 ani și 6 luni |
Altele: | – Cunoştinţe de operare pe calculator: MS Office şi Internet – Curs acreditat de achiziții publice constituie un avantaj
|
Nr. posturi: | 1 |
BIBLIOGRAFIE pentru postul de INSPECTOR DE SPECIALITATE ACHIZIȚII PUBLICE (S) I:
- Ordonanța nr.118/2006 – privind înființarea, organizarea și desfășurarea activității așezămintelor culturale.
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
III. Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor.
- Legea 287/2009 privind Codul Civil.
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritățile si instituțiile publice.
- Legea nr.53/2003 (republicată) Codul muncii – obligațiile salariaților;
TEMATICA : pentru postul de INSPECTOR DE SPECIALITATE ACHIZIȚII PUBLICE (S) I:
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Cap. I – Dispoziții generale :
Secțiunea 1 – Obiect, scop și principii
Secțiunea 2 – Definiții
Secțiunea 3 – Autorități contractante
Secțiunea 4 – Domeniu de aplicare
Cap. II – Reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire
Secțiunea 1 – Operatori economici
Secțiunea 2 – Contracte rezervate
Secțiunea 3 – Confidențialitate
Secțiunea 4 – Reguli de evitare a conflictului de interese
Cap. III – Modalități de atribuire
Cap. IV – Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire
Cap. V – Executarea contractului de achiziție publică/acordului-cadru
Cap. VI – Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziție publică
Cap. VII – Contravenții și sancțiuni
Cap. VIII – Dispoziții tranzitorii și finale
- HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
- Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor .
- Legea 287/2009 privind Codul Civil:
Cartea V – Despre obligații
Titlul II – Izvoarele obligațiilor
Capitolul I – Contractul
Secțiunea 3 – Încheierea contractului
Secțiunea 4 – Nulitatea contractului
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice
CAP. I – Domeniul de aplicare si principii generale
CAP. II – Norme generale de conduita profesionala a personalului contractual
- Securitatea și sănătatea în muncă conform Legii nr. 319/2006.
- Titlul III – Timpul de muncă și timpul de odihnă conform Legii nr. 53/2003 – Codul muncii;
- Titlul V – Sănătatea și securitatea în muncă. Comitetul de securitate şi sănătate în muncă conform Legii nr. 53/2003 – Codul muncii;
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:
Nr. crt. | Activități | Data și ora |
1. | Publicarea anunțului | 24.06.2025 |
2. | Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Casa de Cultură a Municipiului Codlea, str. Lungă, nr. 111 A, jud. Brașov, până la data de: 08.07.2025 | 25.06.2025-08.07.2025, ora 12.00 |
3. | Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs | 09.07.2025, ora 09.00 |
4. | Afișarea rezultatelor selecției dosarelor | 09.07.2025, ora 16.00 |
5. | Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor | 10.07.2025, ora 09.00-14.00 |
6. | Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor | 10.07.2025, ora 15.00 |
7. | Susținere proba scrisă | 14.07.2025, ora 09.00 |
8. | Afișarea rezultatului proba scrisă | 14.07.2025, ora 16.00 |
9. | Depunerea contestațiilor privind rezultate proba scrisă | 15.07.2025, ora 09.00-14.00 |
10. | Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor | 15.07.2025, ora 16.00 |
11. | Susținerea interviului/proba practică | 17.07.2025, ora 09.00 |
12. | Comunicarea rezultatelor după susținerea interviului | 17.07.2025, ora 14.00 |
13. | Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului | 18.07.2025, ora 09.00-14.00 |
14. | Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor | 21.07.2025, ora 14.00 |
15. | Afișarea rezultatului final al concursului | 22.07.2025, ora 12.00 |
Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției din Str. Lungă, Nr. 111 A, sau la tel. 0730481878, de luni până vineri, în intervalul orar: 09:00–13:00.
Candidatul va primi numărul de înregistrare al dosarului. Numărul de înregistrare comunicat, constituie modalitatea de identificare a candidatului pe listele cu rezultatele concursului ce vor fi comunicate ulterior, în urma fiecărei etape parcurse.
Distribuie cunostintelor!